Bastu kväll med grabbarna.

Jag, Adam och Tobbe har precis landat här hemma hos Adam. Innan var jag på stan en sväng och fixade lite smått sedan mötte jag upp Adam och vi drog till gymmet. Jag sprang en halv timme och körde lite fys på det, var riktigt skönt faktiskt. Sedan promenderade vi upp på stan och jag köpte med mig en sallad från älskade Vivaldi. Haha jag vet inte om det är bra eller dåligt när personalen börjar kunna utantill vad jag ska ha i min sallad haha!
När alla var klara med vad de skulle äta så drog vi hem till Adam och nu chillar vi galet hiho. Jag ska hoppa in i duschen så fort den blir ledig. Sedan har jag lovat Adam att jag ska ta en promenad med hans hund Nelly. Jag kommer sååå tappa bort mig men jag får helt enkelt lita på att Nelly vill hem så småning om haha!
Simon borde dyka upp snart också och jag tror att pojkarna ville basta senare, sköönt!
Måste bara berätta hur underbara mina pojkar är! The Carlsson Twiins (Tobbe och Simon) har jag känt sedan jag var två år och de bodde granne med mig. Haha riktiga skitungar var vi, blir lika glad varje gång jag tittar på filmer och   bilder från att vi var små. Helt sjukt att vi har samma kontakt idag 17 år senare (!!) Med undantag på nakenbadande i poolen kanske haha! eller?!
Adam fick jag med på köpet genom Simon haha, föörlåt! Vi har känt varandra bra många år nu och det blir alltid galet när han och jag umgås tillsammans. Inget tillfället är det andra likt haha, love it!
Tillsammans är de mina oslagbara pojkar, så jävla underbara rakt genom alla tre!
Här kommer lite bilder jag hittade på Adams dator, hihi ooooooooops sorry fikus!

Adam och Simon innan Emmas TogaParty i sommras,

Tobbe, Simon och Adam på grönan

Adam och Simon på midsommar,

Simon och Tobbe på Ängsö,

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0