Bad morning,!

Jag kan inte direkt säga god morgon, för den här morgonen är inte god någonstans. Igår gick jag och la mig strax innan klockan 1 och då var jag helt slut. Trots det, att jag var så trött så jag började grina tog det mig ungefär 7 timmar att somna. 7 TIMMAR. Nog för att jag har fått dragits med sömnproblem några år men det här var fan sjukt. Jag var så himla trött verkligen men endå kunde jag inte somna, det var helt omöjligt. Tillslut måste jag endå ha fallit in i någon slags sömn för jag vaknade utav ett sms vid klockan 9 och hade då lyckats fått 1 timmes sömn. Inte kunde jag somna om heller eftersom att jag ska in till stan på möte vid 11 och det får jag absolut inte missa. Fyfan vad illa jag mår nu alltså, kommer stupa när jag kommer hem vill jag lova!
Höööörs

Kommentarer
Postat av: E

höhö det där smset...det va inte jag va? haha ;) sorrri my dear <3

2010-07-26 @ 21:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0