Äntligen sol,

Jag vaknade upp i morse utav att det var ovanligt ljus i mitt rum, när jag kollade ut sken solen hihi, underbart! Blev att ligga kvar en sväng i sängen och prata i telefon med Sebbe som är på väg till Göteborg för att gå på Liseberg med lite vänner. Det blev lite strul med hans skjuts i morse så det slutade med att han tog tåget ner, haha så söt. De bor på hotell över natten och kommer hem i morgon,. Fan vilket härj det kommer bli haha ;)
Jag ska ta och hoppa in i duschen och göra i ordning mig lite lätt. Sedan tänkte jag åka ner till stan för att fixa lite ärenden och luncha med Natta. Tanken var att jag skulle åka till Enköping efter det för att hämta lite kläder men får se hur det blir med den saken..
Åh börjar tröttna rejält på att inte ha något vettigt att göra om dagarna. Just nu består mina dagar utav solning, relax, umgås med vänner, spendera pengar och festa. Kan tyckas som det livet man vill leva men shiiet vad tråkigt det börjar bli. Jag vill ha ett jobb, make some money så att säga. Känner paniken komma krypande redan nu, och hur ska det då gå fram över liksom.. suck..
PUSS LINDA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0