Tröttmåndag,

Har precis skickat in lite kyckling i ugnen, ska snart göra en god sallad till också, MUMS! Medans jag väntar så ska jag fixa det sista på mitt CV, lägga in en bild o s v.. Så att det blir klart någon gång!
Idag har jag inga större planer för dagen faktiskt, jag ska tvätta och fixa lite här.
Sen ska jag även springa en vända tänkte jag, det ska bli riktigt skönt..
Hade tänkt att sola också men sedan kom jag på att jag äter ju antibiotika så det kanske inte var världens bästa idé. Och vid närmare eftertanke kanske jag inte ska springa heller,
får bli en powerwalk istället!
Känner att jag inte har allt för mycket att blogga om just nu sååååå,
blogg you later bitches!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0