Svar på tal,

Anonym om Svar på tal,:

du hade inte heller så mycket luft när du träffade henne eftersom du skickade din och tonys kompis på henne så hon slog henne. det är ju också mogenhetsgrad noll!

Jag skickade aldrig någon på henne. Personen som jag "skickade" valde själv att gå fram till henne och förklara exakt vad hon kände för den här bruden och det är ingenting jag kan ta ansvar för.
Vad dom två tycker om varandra har jag absolut ingenting att göra med!
Och att något slag har utdelats tänker jag inte ta ansvar för eftersom att det inte är något jag är delaktig i.
Jag bad till och med min vän att lugna ner sig och gå där ifrån eftersom att jag ville prata med den här bruden själv, men det är väll ingenting du har hört någonting om antar jag.
Jag kan tyvärr inte stå för andras agerande och handlande.
Och med den här kommentaren avslutar jag den här disskusionen, du var inte där och kan absolut inte avgöra hur situationen gick till. Och som sagt, någon som inte vågar stå för vad de säger lägger jag inte ner energi på. Anonym, ha en bra dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0