Snart är det julafton hii!

Jag vet att jag har tjatat om det minst hundra gånger men jag kan fortfarande inte förstå hur tiden kan gå så sjukt snabbt. Jag menar det är faktiskt julafon om 4 dagar! Den här hösten har gått så otroligt snabbt vill jag lova. Idag var jag och syster ner på stan en sväng för att inhandla julklappar så nu är vi i princip klara. Jag ska bara köpa hennes julklapp sedan vänta på några julklappar jag har beställt hiho!
De borde inte vara några problem alls att få dem innan julafton men man vet ju aldrig. Håller tummarna..
Vi tog även en välbehövd sallad i Igor och gud vad gott det är, orkade dock inte äta upp hela.
Det är läskigt vilka matvanor jag har egentligen usch. Är i princip aldrig hungrig så det är mer regel än undantag att jag bara äter ett riktigt mål om dagen och oftast så orkar jag inte ens äta upp hela. Dock brukar jag knapra på en morot eller något liknande under dagen men jag glömmer helt enkelt bort att äta om jag inte är hungrig.
Många har mat som en passion men jag tycker inte ens om att äta haha..
Har alltid varit kräsen och när jag var mindre fick jag till och med med mig egen mat till fritids och skola. Mattanterna suckade och skakade på huvudet för att de tyckte att jag var sjukt bortskämd och alla andra barn blev jätte avensjuka haha! Men eftersom att jag knappt tyckte om någonting under en period och var jätte kräsen så är det väll bättre att jag tar med det jag kan äta än att inte äta någonting alls?!
Nu är jag iaf jätte mätt haha!

Sitter och försöker pilla ur batteriet ur mobilen för att komma åt SIM-kortet och det visar sig vara helt omöjligt.
Jag menar hur svårt kan det vara att plocka ur ett batteri? Omöjligt som sagt!

Känner mig riktigt IQbefriad när jag sitter här..
Jag råkade ju få med mig mobilen in i duschen i fredags (hahaha) så just nu har jag gammal tills jag får min nya på julafton (förhoppningsvis hihi)! Men det är ju inte ens en vecka kvar så jag ska nog klara mig. Har ju inte haft någon mobil på hela helgen och man känner sig verkligen totalt bortkopplad från omvärlden.
Fast lite skönt har det faktiskt också varit..

Nu ska jag förklara krig mot mobilj*veln!
Höörs!



Ingen bra idé!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0