Slitet vill jag lova,

Igår kväll blev det som sagt bowling och dricka på Strike. Vi bokade om två banor till klockan 11 eftersom att några vänner till Sebbe och dom hade bokat då tydligen, så vi såg till att hamna bredvid dom.
Vi började kvällen hos Vatanen där vi snackade lite skit och började dricka. Det blev en riktigt parkväll med Joel som det sjunde hjulet stackarn hehe, men jag tror inte att han tar illa upp!
Sedan tog vi två bilar ner till Strike och bowlade mellan 11 och 12. Tanken var att vi skulle ha kört killarna emot tjejerna men det blev inte så utan vi delade upp oss på två banor istället. Jag vann bland tjejerna och Sebbe bland killarna, hihi duktiga vi är älskling..
Innan vi drog ifrån Strike så hann Sebbe med att sjunga lite karaoke (ofta det stavas så?!) också haha.
Han stod där med sina bowlingskor så jag fick springa tillbaka och som tur var så låg hans tigerskor kvar!
Sen att han hade sönder dom när han skulle knyta dom är ju en annan historia haha!
Efter Strike så drog vi vidare till BMB där vi fick slinka förbi hela kön och gå in gratis tack vare Therese.
Det var helt okej med folk, träffade en massa nya människor och dansade en hel del.
Vi blev kvar till stängning och därefter blev det en mindre diskussion hurvida vi skulle på efterfest eller inte men det löste sig tillslut och vi köpte med oss mat hem till T och H. Väl där kände jag verkligen hur sliten jag var, mådde som en påse skridskor verkligen, och det berodde inte på alkoholen..
Vi var väll hemma vid fem i morse och man kan säga att vi tog en lååång sovmorgon hehe.
Det blev en riktigt lyckad kväll och jag hade jätte roligt verkligen. Skönt att göra någonting tillsammans med Sebbe som inkluderar alkohol, det har ju inte gått som bra tidigare..
Tråkigt nog glömde jag bort att ta några bilder igår trots att jag hade med mig kameran, ej okej!

Ikväll har vi inga störra planer än så länge. Det blir att ta det lugnt eftersom att jag inte mår så bra!
Blogg you later bitches,!



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0