Så var julen över, igen!

Jaha då var julen över för i år, och även den har gått fruktansvärt snabbt haha!
Vaknade upp hos Sebbe på julafton sedan fixade vi oss för att åka i väg på varsitt håll. Jag firade med hela släkten hemma hos min farfar och han firade i Skultuna. Åt jätte god mat (som alltid), revbenspjällen är oslagbara haha!
Först åt vi all "kall-mat" så som skinka, sill, gravadlax osv sedan all "varm-mat" som bestod utav revbenspjäll, köttbullar, Janssons osv. Jag älskar verkligen julmat, synd bara att jag knappt orkar någonting över huvudtaget!
Efter maten blev det paketöppning och jag fick bland annat:

  • Bärbar dator
  • Saker från "The Body Shop"
  • Röd korsett med tillhörande trosor
  • Rosa mjukisdress (love)
  • Parfymer
  • Pengar
Imorgon ska jag luncha på stan med familjen + Sebbe och då ska vi även passa på att kolla efter en ny mobil till mig. Jag är ju inne på min femte sedan i maj eftersom att mobiler verkar ha en tendens att springa bort eller helt enkelt ha sönder sig själva i min närhet. Men nu ska jag se till att köpa en ny och den ska jag vakta med mig liv!
Vi ska också titta på lite resor till Thailand (iiiiih) eftersom att vi planerar att åka iväg två veckor nästa höst.
Vi har inte riktigt bestämt oss för vart än, men jag hoppas på att det blir Thailand för där har jag faktiskt inte varit än. Jag har varit i Grekland två gånger (senast i somras då jag var på KOS med tjejerna) sedan har jag varit i Turkiet tre gånger (senast i början av sommaren då hela min gamla klass åkte till Alanya). Så det skulle vara roligt att pröva på något nytt även fast jag vet att jag kommer återvända till både KOS och Alanya haha!
Nog om det, tillbaka till ämnet..
På julaftonskväll så hämtade vi upp Sebbe så mös vi lite hemma hos mig innan vi somade. myyysigt!
Igår vaknade vi rätt sent sedan fixade vi ordning på mitt rum, packade upp lite kartonger och jag fick mer eller mindre ett sammanbrott när jag såg hur mycket skor jag har och allt blev en enda stor röra. Som tur var så hjälpte min älskade mamma och Sebbe mig så efter en stund så blev det ordning på kaoset. Vi bestämde oss rätt sent för att dra en UTGÅNG!

Jag stressade sönder för att möta upp brudarna utanför Silk där vi hade ett bord som väntade. Sebbe mötte upp killarna på Pluto. Det var sjukt mycket folk och redan vid 10 så var det proppat med människor. Träffade på hur mycket folk som helst som jag inte ser alltför ofta så det var riktigt roligt. Började med lite städat champangedrickande vid bordet, som sedan övergick till bodyshotts på baren och klackar i taket. Det var en riktigt rolig kväll trots att jag och Ewelina gick runt som ett gift par där ett tag haha!
Fick sedan ett sms om att Elin hamnat i knipa på Donken så vi kastade oss ut från Silk men hann inte fram i tid. Vilket kanske var lika bra haha, för jag hade mer än gärna berättat för personen i fråga vad jag tycker om henne. Visade sig ett Elin hamnat i fyllecell medans de andra idioterna fick åka hem. Haha skrattretande för fan!
Hahaha kan inte sluta skratta, Elin bästa bror! ♥

Men nu ska jag ta och hoppa in i duschen för snart kommer Sebbe tillbaka från Gränden med pojkarna!
Höööööörs,



 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0