Pepparkakor, julmust och mys!

Idag kom Elin över hit och vi satt på julmusik, hällde upp julmust och satt igång och bakade pepparkakor. Det var riktigt mysigt även om jag tror att man tappar skillsen med åren haha!
Första plåten råkade vi bränna lite lätt eftersom att vi samtidigt försökte laga mat (!!) men andra plåten blev helt okej för att vara oss två haha! Sebbe var lite smått orolig när jag sa att jag skulle baka pepparkakor och jag kan förstå honom. Men lägenheten finns kvar och ingenting har brunnit upp hiho!
Det blev en hel del snack och julmustdrickante och jag kände att julkänslan kankse kommer smygande trots allt. Jag fick även upp adventsljusstjärnan (heter det så ?!) i fönstret och staken i köksfönstret..
Hahahahaha "staken" fyfan vad fult ord.. HAHA!
Vi gjorde även i ordning mat som sagt, kycklingklubbor med ris och bea-sås, MUMS!
Tanken var ju att jag skulle sova hemma i natt men det blev så otroligt mycket disk efter att jag och Elin härjat i köket så jag var inte klar med allt förens rätt sent och då kändes det inte som att det var någon mening att åka hem eftersom att alla där lägger sig tidigt. Men imorgon blir det hemgång!
Ska spendera dagen nere på stan med syster för att inhandla lite julklappar, inte helt omöjligt att det blir en sallad också hihi! Sedan åker vi hem tillsammans, myyyyys!
Sebbe ska också sova hemma hos oss (första gången i nya huset) men han kommer inte förens senare då han slutat jobba och varit en sväng på gymmet, duktig pojkvän!
Slänger upp lite bilder från dagen,



 


 

 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Pepparkakor är så juligt. :P Brukar du baka med några annorlunda formar ibland?

2010-12-17 @ 01:45:16
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0