Och så var ännu en vecka förbi,

Det är helt sjukt hur fort tiden går nu alltså, veckorna bara flyger förbi och snart är det julafton.
Och snart åker Sebbe till Thailand och lämnar mig här (!!!!!!)
Jag har bara hunnit köpa tre julklappar av ungefär femton så jag känner mig lite smått stressad nu när jag tänker på det. Ska försöka dra med mig syster ner på stan nu i början av veckan så att vi kommer ikapp lite. Egentligen skulle jag behöva ligga nerbäddad och dricka te hela dagarna men det har jag verkligen inte tid med just nu.
Har man någonsin tid med att vara sjukt?!

Sebbe tror att han har smittat mig med halsfluss, man tackar!
Ne men förhoppningsvis är det bara en vanlig förkylning som har slagit till ordentligt.
Tappade i princip rösten tidigare idag och det känns ju lite så där inte okej.
Vi var inte hemma förens vid sju i morse haha! Var över till T och H för att kolla på film och umgås lite. Sen måste vi ha somnade i soffan runt fem på morgonen. När jag vaknade hade jag först ingen aning om vart jag var någonstans och fick lite smått panik haha. Sen lyckades jag väcka Sebbe och vi promenerade hem.
Tur att det är så nära hihi..
Idag tog vi en redig sovmorgon vill jag lova. Får hoppas att vi kan somna ikväll nu bara!
Nu ska vi göra ett ryck här i lägenheten och fräscha till lite. Jag är ju dock rätt duktig på att småstäda hela tiden så det borde inte ta så himla lång tid faktiskt. Fräscht ska det vara!
Blogg you later,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0