Nooooooooo!

Det är inte sant, Sebbe har drabbats av vinterkräkhelvetsjukan! Och det är två dagar kvar till jul.. (!!!!!!!!)
Och eftersom att han är sjuk så är det ju rätt så troligt att han även har lyckats smitta mig. Dock känner jag mig bara lite orolig i magen medans han redan har spytt. Jag ber till gudarna att jag ska slippa skiten..
Jag har hellre hög feber i en vecka än magsjuk några dagar, det är fan bland det värsta som finns vill jag lova!
Jag hoppas verkligen inte att det bryter ut lagom till julafton och jag hoppas verkligen att Sebbe hinner bli frisk..
Det var ju planerad utgång i kväll också, det är ju afterski-tema på Silk och jag var taggad till max. Tanken var att brudarna skulle komma hit så skulle vi dra på oss skid/snowboard kläderna här och börja förfesta lite smått..
Hanna har ju ett bord på Silk också så där skulle förfesten ha fortsatt, MEEEEEEN allt det här kan ju jag glömma!
Åh vad less jag blir, jag var riktigt taggad på en rolig utgång särskilt nu när det är ett roligt tema också..
Mamma var precis här med lite smått och gott för att pigga upp oss lite och göra oss friska. Hon är så underbar min mamma, ställer direkt upp och åker på sin lunch! Älskar dig
Nu ska vi kika om det finns någon bra film att titta på hiho!
Blogg you later,






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0