Mysig kväll med ett inslag av stress,

Jag har precis mellanlandat hemma hos Sebbe för att lämna lite saker och göra mig iordning lite snabbt. Ska snart in till stan igen för att äta middag med mina tjejor och det talas om en bio efteråt hihi, mys!
Det var ett bra tag sedan vi gjorde någonting tillsammans så det ska bli riktigt mysigt tycker jag.
Finns så sjukt mycket att berätta och jag lovar att de har minst lika mycket att säga hehe ;)
Vet inte riktigt vart vi ska äta än men det löser sig nog!
Var ju som sagt och fixade håret idag också. Fick betala 200 kr (kostar egentligen 600 kr) tillslut trots att det ligger på deras ansvar att se till att deras jobb håller. Men jag orkade inte tjaffsa så betalde bara.
Passade även på att beställa ny tid dagarna innan nyår och då ska jag även sätta in nytt hår. Den här gången ska jag behålla det mesta på längden tänkte jag, men jag vill fortfarande att det ska se äkta ut vilket det inte gör om man har för långt. Men ska våga behålla det mesta!
Hann även med en snabb fika på gränden tillsammans med Elin, blev lite skitsnack och skratt, som vanligt!
Nu ska jag skynda mig att sätta upp en julstjärna och ljusstake innan Sebbe kommer hem från jobbet. Han har tagit helt avstånd från allt vad julpynt heter men har gett mig fria händer att göra vad jag vill hihi!
Nog måste man ha lite julpynt annars kommer ju inte den där mysiga stämningen fram.
Slänger upp en bild om jag hinner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0