Mellandagsrea och tårar,!

Idag gick vi upp i relativt bra tid för att luncha med mina föräldrar + syster på stan. Det blev på nya favorit stället Nancy´s i Igor. Numera kan de i princip min sallad utan till haha, vet dock inte om det är bra eller dåligt??!
Sedan styrde vi kosan mot fritidsresor för att checka in läget och gick där ifrån med en Thailandsresa bokad!
Inge bättre, när sommaren är över och allt höstdepp drar igång så glider vi till sommaren två veckor till hihi.
Var även förbi för att titta efter en ny telefon till mig eftersom att de som sagt har en tendens att gå sönder..
vad det blir för något beslutas imorgon efter ett ekonomi möte med mina päron haha!
Sedan passade jag och Sebbe på att kolla runt lite på mellandagsrean och man kan säga att det var ombytta roller. Sebbe svepte butik efter butik och jag var inte taggas alls på shopping över huvud taget. Jag fick med mig ett par snygga skinnshorts som jag fick av Sebbe dock hiho. Sebbe köpte ett par snygga byxor och en tröja!
Men jag hade allt för mycket i tankarna för att kunna slappna av och verkligen titta runt..
Sebbe åker ju till Thailand i morgon med sitt jobb och blir borta nio dagar (vilket han är värd min älskling) men för mig som lever med separationsångest blir något sådant här otroligt jobbigt för min del.
Det är ju nog jobbigt endå utan hjärnspöken liksom..
Men nu känns det helt okej så därför tänker jag inte ta upp något som får mig att må dåligt!

Haha herregud just nu går Sebbe lös med trimmern inne i badrummet, haha det här kan inte sluta bra. Jag försöker dramatiskt stoppa honom medans han garvar och drar trimmern genom hela håret haha!
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Blogg you later!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0