Många tårar,

Usch nu har jag precis kommit tillbaka till lägenheten efter att ha lämnat av Sebbe vid tåget. De åker ju till Malmö idag för att ta tåget vidare till Köpenhamn i morgon för att flyga där ifrån till Thailand. Omständigt det där...
Det var riktigt kämpigt att somna i natt och veta att det är ungefär nio dagar tills jag får ligga brevid honom igen.
Vi har ju i princip sovit tillsammans varje natt sedan vi började träffas på allvar i somras. Jag kommer att sakna mitt hjärta så otroligt mycket och det var riktigt kämpigt att säga hejdå i dag på centralen. Försökte verkligen att hålla tårarna borta för vem vill stå där och tjura som en barnunge men tillslut gick det inte.. Usch..
Har på mig hans stora varma tröja just nu och väntar på att någon ska komma och hämta mig och köra mig hem.
Ska plocka iordning lite här först men känner att jag vill sova hemma i natt. Skulle aldrig klara natten ensam..
Förhoppningsvis så åker jag till Blekinge i morgon bitti, det fanns en sista minuten biljett som kostade runt 500 kr vilket i princip är halva priset så ska försöka köra på det.
Måste dock prata lite med mina päron och självklart med Manno för att försöka få ihop det hela!
Nu ska jag hoppa in i en lång, varm, skön dusch!
Blogg you later,



En kärlekshälsning till Sebbe från KOS,

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0