Lite nattlig underhållning,!

DAGENS VILL HA: Allt som står på min önskelista mohahha!

DAGENS KLÄDSEL: leggins, vitt linne, stickad svart tröja, boots och pälsmössa FUCKYEEAH!

DAGENS SMINK: Det vardagliga.

DAGENS FRISYR: Sov med fläta för omväxlingsskull

DAGENS HÄNDELSE: Ska sova i det nya huset för första gången!

DAGENS LÅT: Your Love, någon gammal låt.

DAGENS PLANER:
Dagen är ju näst intill slut typiskt nog.

DAGENS SAKNAD: Bästa Manno!

DAGENS DUMMASTE: När jag och syster pratade i munnen på varandra, pekade åt varsitt håll och krockade!

DAGENS SJUKA: Börjar komma nu, känner febern komma smygande, fuck!

DAGENS DROG:
Antibiotika ehe!

DAGENS ROLIGASTE: När jag förklarade för mamma om mitt och Sebbes gräl om rengöringsmedlet haha,

DAGENS FAVORIT: Min familj, love!

DAGENS KÖP: Har faktiskt inte köpt något idag, hör och häpna!

DAGENS GODIS: Lucka nr. 8 i chockladkalendern hihi

DAGENS HUMÖR: Tröttast

DAGENS ORD: Tröttmössa hiho




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0