Lite nattlig läsning,

Det blev ingen bio ikväll, men det blev bra mycket mys på spicy istället hiho. Efter mycket om och men så bestämde vi oss för att äta där. Kände för att prova något nytt men vipps var det min tur att beställa så jag hann inte tänka utan det fick bli det gamla med kyckling, bambuskott o s v, tur att det är gott hihi!
Blev som väntat en hel del skitsnack, inte allra minst om saknade älskade KOS.
Efter ikväll vet nog alla vad som hände där nere eftersom att vi var så inne i vårat snack så att vi totalt glömde bort alla människor runt omkring oss. Tror barnfamiljen bakom oss fick alltför många detaljer vilket kan förklara föräldrarnas lite förskräckta och ogillande miner när de gick därifrån haha!
Må gud vara med oss och se till att de förbjudna filmerna föralltid blir förbjudna..
Jag fick även skvallra lite om kryssningen för tjejerna som jag sa tidigare inte kunde följa med.
Dock har vi bestämt oss för att åka på kryssningen som är redan nu i Januari, faaaarligt!
Istället för bio så myste jag och Sebbe ner oss i soffan och kollade på film. Tror att den hette The Town (?!) om jag inte är helt ute och cyklar och den var verkligen jättre bra. Klart sevärd vill jag lova!
Nu ligger Sebbe och sover, han måste ju upp tidigt och jobba i morgon.
Stackarn är supertrött, tur att det är helg i morgon..
Imorgon ska jag följa med Elin när hon fixar sina naglar sedan ska jag möta upp Sebbe för att titta runt lite på stan. Måste ju ge honom en vink av vad jag önskar mig i julklapp haha ;)
Eftersom att jag går på antibiotika så lär det inte bli någon utgång för min del i morgon,
men jag har lärt mig att aldrig säga aldrig när det gäller mig och utgångar!
Så jag får helt enkelt se vart kvällen tar mig, antagligen till min älskling som också går på antibiotika!








två snabba bilder innan middagen hiho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0