Julklappshopping och mys på stan,!

Jag ska snart ta och fixa iordning mig för att bege mig ner på stan och möta upp min syster. Vi ska sätta oss på något mysigt fik för att äta något och gå genom alla julklappar som ska köpas, puhh!
Tror att jag ligger på omkring 15 - 20 julklappar som ska fixas, vilket tydligen är väldigt många när jag har hört mig för bland andra!? Men i min släkt har vi alltid gjort så, alla köper till alla, me like hihi!
Antagligen så blir det så att vi går ihop och köper vissa julklappar, typ till mormor, morfar o s v..
Jag älskar verkligen att köpa julklappar, att köpa något som man vet gör någon annan glad, love it!
Ska även passa på att skicka med min önskelista med syster hem hihi (a)
Jag tycker att det blir svårtare och svårare att önska sig saker ju äldre man blir. Herregud, jag var galen när jag var yngre, min lista var milslång på saker jag bara var tvungen att ha haha!
Det som är svårast är att köpa julklapp till sin pojk- eller flickvän (iaf om det är första året)
Jag har frågat Sebbe vad han önskar sig så jag hoppas på att han kommer med lite bra förslag hehe ;)
Men jag älskar att överraska också så det kan hända att han får två hiho!
Nu ser jag att tiden rinner iväg och jag sitter fortfarande i Sebbes för stora T shirt och trosor, ej okej!
Måste skynda mig,
Blogg you later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0