Home sweet home,

Nu sitter jag hemma i nya huset hiho. Har precis tagit ett varmt och skönt bad efter en middag med familjen.
Det var hur mysigt som helst vill jag lova, har ju knappt varit hemma någonting den senaste tiden.
I natt blir första natten jag sover här så det känns lite speciellt.
Heeelt sjukt att jag aldrig mer kommer att sova "hemma". Herregud,!
Men det blir nog riktigt bra här när allting har kommit på sin plats och alla nya grejer är inköpta tror jag.
Idag har jag sprungit på stan och uträttat en mängd ärenden. Fortsatte bland annat att kolla på lite julklappar som jag ska köpa nu senare i veckan. Sedan var jag även förbi min nya jobbcoach en sväng för ett möte, hon var riktigt trevlig och det känns tryggt att ha henne som stöd. Dock hade jag dubbelbokat det samtidigt som jag egentligen skulle till tandläkaren. inte bra. Men får se till att boka en ny tid i morgon!
Passade även på att svänga förbi på AQUA en sväng, är ju inte helt nöjd med mitt hår. Jag har alltid vänt mig till dem när det gäller löshår och isättning men de senaste gångerna har det inte suttit som det ska. När man syr in det som jag gör så ska det sitta i ungefär två månader. I början kunde jag till och med låta det sitta två veckor extra innan det var dags att byta, för att det fortfarande såg fräscht ut.
Men nu har det knappt suttit en månad och har redan lossnat från flätan. ej okej!
Jag menar jag betalar ju endå 2000 kr för håret och 600 kr för isättning varannan månad och då tycker jag nog att det ska hålla så länge som det är sagt. Kvalitén på håret var heller inte lika bra den här gången som det brukar vara. Jag beställer ju alltid hår genom salongen eftersom att jag tycker att det ser rätt billigt ut annars!
Fick en tid redan i morgon för att sy in det igen och då ska jag även visa hur dålig kvalité håret var av den här gången. Som sagt jag har alltid fixat håret där innan och alltid varit super nöjd så nu är jag besviken.. (!!)
Nu ska jag mysa lite med familjen så får jag se vart resten av kvällen bär mig hiho,
Love



 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0