Hemma,

Just nu ligger jag nerbäddad i min nybäddade säng, underbart!
Jag har precis tagit en lång varm dusch och passade på att skrubba hela mig och lägga en inpackning i håret. Smörjde sedan in mig med mitt bodybutter som var en utav julklapparna ifrån Sebbe. Jordgubb luktar det hihi!
Jag pratade precis med honom och de hade precis kommit till Malmö så han skulle höra av sig när de installerat sig på hotellet. De skulle tydligen fira någon kollega som fyller år genom att gå ut och bowla, trevligt!
Jag känner mig helt vilse här hemma vill jag lova. Jag och Sebbe bor ju princip ihop och jag somnar in i hans armar så gott som varje natt. Och nu ska jag helt plötsligt inte träffa honom på nio dagar, det är ju gaalet!
Även om vi har saker att göra på varsitt håll under dagarna så ses vi ju alltid när det är dags att sova.
Kommer bli jätte svårt att sova själv, tror att jag ska tvinga in min syster att kolla på film och sova med mig!
Jag blir lite arg på mig själv, för jag litar på min pojkvän, de som känner honom vet att han har genomgått en väldigt stor förändring, men endå slipper de där "men tänk om" tankarna genom ibland.
Men då är jag snabbt där för att blockera dom, det finns inget "men tänk om"!
För det här handlar mer om mig själv än vad det gör om Sebbe. Det handlar om vad jag bär med mig sedan tidigare, hur mitt förtroende för andra människor har blivit missbrukat till bristningsgränsen. Men det viktiga är att släppa det som varit och inte hänga kvar i något gammalt. Men det tar sin lilla tid,
Sebbe råkar bara få en trasig flickvän under uppbyggnad,
Förtroende är inte något man får utan något man förtjänar!



Du gör mig hel, bokstavligen talat



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0