Fortfarande frisk,

Än har jag inte drabbats av äckelsjukan men jag har en pojkvän som mår dessto sämre här hemma vill jag lova..
Han har pendlat mellan sängen och toaletten hela dagen och jag tycker riktigt synd om honom. Men jag som sagt har inte känt av någonting än *peppar peppar* och jag hoppas att det förblir så också..
Jag har passat på att städa lite i lägenheten och sprungit upp och ned i tvättstugan, skönt att få det gjort också.
Skulle egentligen hämta ut lite paket idag, några julklappar jag har beställt och lite sådant men det får helt enkelt bli i morgon.
Är så sjukligt sugen på att följa med brudarna ut ikväll alltså, vända upp och ner på stället i våra skidglasögon.
Dock pratade jag med dem nu och det verkar som att de tänker skippa temat, meendå, det som är grejen juu!
Men trots att jag inte har känt av något så vill inte riskera att smitta ner alla. Fint att ha på sitt samvete när alla ligger och spyr på julafton haha! Men jag är ju så taggad.. gaaaah..
Sen vill jag inte lämna Sebbe själv hemma när han mår så här. Usch tycker så himla synd om honom för han har så fruktansvärt ont i magen. Han har även fått feber nu mot kvällen! inte bra..
Ska ta och pyssla om honom lite nu,!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0