Första julklapparna, CHECK!

Sådär ja, nu var de första julklapparna inhandlade tillsammans med min syster. Till vilka och vad som finns i håller jag hemligt eftersom att min kära mor säkert är här inne och kikar då och då hiho!
Känns skönt att äntligen ha kommit igång då det är en hel del som ska inhandlats. Men nu har den pressen släppt iaf, bara man börjar någonstans så brukar det rulla på.
Det är så himla mysigt att shoppa julklappar tycker jag, gå runt och göra av med en massa pengar på sådant som man vet kommer att göra någon annan glad. Det är underbart hiho!
Kunde dock inte låta bli att köpa något till mig själv också ehe, fick bli en ny svart halsduk.
Tog en mysig middag med syster också, fick bli en sallad på det nya stället i Igor. Gott med lite omväxling även om Vivaldi alltid kommer att ha den största platsen i mitt hjärta haha!
Nu ska jag vika lite tvätt medans Sebbe lagar mat.
Sedan ska vi mysa ner oss framför en film!





PS. Gårdagens krig om rengöringsmedlet är nu över haha! DS.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0