Flyttkaos,

Befinner mig just nu i vårat nya hus. Det är första gången jag är här, jag har inte ens varit med och tittade på det innan. Jag tror inte riktigt att jag har insett att det är här jag bor nu, att jag aldrig mer kommer att åka "hem". Herregud vad sjukt, jag har verkligen inte varit en del utav det här känner jag nu...
Just nu är det ett enda stort kaos här vill jag lova, men det är riktigt fräscht här så det kommer nog att bli hur bra som helst när allting har kommit på sin plats och alla rum är omtapetserad. Lääängtar hihi!
Köket är riktigt fräscht med köksö, stor inbyggd vinkyl och inbyggd ismaskin i kylskåpet, perfekt för fest!
Resten av huset är också fräscht och det ska bli så himla roligt när allting är klart.
Fast den största skillnaden från det gamla huset kommer nog vara att jag har gått från att ha det största rummet i huset till det minsta haha. Dock gör det mig inte så himla mycket faktiskt, jag spenderar inte så mycket tid hemma och behöver egentligen inte mer plats än vad jag har nu.
Då ger jag hellre det större rummet till min syster.
Jag kan tycka att det är lite mysigare med ett mindre rum hihi. Längtar tills jag får inreda lallala!
Lite senare ska jag tillbaka hem till Sebbe eftersom att jag har tvättid under dagen i morgon. Men han skulle över till Danne en sväng för att kolla film så jag kan lika gärna stanna kvar här och mysa lite med min familj.
Jag har bestämt mig för att sova hemma en natt eller två i veckan, kan vara skönt att vara hemma lite också!
Jag har kommit på mig själv allt för många gånger nu när jag saknar min familj..



Jag har hittat sladden till kameran nu också så ikväll slänger jag upp en massa craazy bilder ifrån kryssningen och annat som jag har på kameran, så checka in senare!





Sorry för dålig kvalité,
bilderna är tagna med mobilkamera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0