Det är onsdag och lilllördag,

Tog en rejäl sovmorgon eftersom att jag inte somnade förens efter fem i morse. Jag var så himla trött verkligen men kunde helt enkelt inte somna, höll på att bryta ihop på alla plan. Men tillslut måste jag ha somnat hehe!
Just nu sitter jag och försöker få ihop dagen, jag är grymt sugen på att dra en solning. Tjejerna ska ner på stan för att äta men det är redan om mindre än en timme så jag känner att jag inte riktigt hinner, är inte hungrig heller..
Det har även viskats om en utgång från lite olika håll och kanter men känner mig verkligen inte taggad för det.
Men när det gäller oss är ingentint omöjligt, slutar säkert på krogen i vilket fall som helst haha!
Det sköna är ju att vi faktiskt har lägenheten att fixa oss i och förkröka, hmm, måga svåra beslut att ta!
Har lovat mamma att fixa lite här hemma också innan jag överhuvud taget hittar på något så det lär jag göra.
Sedan tror jag faktiskt att jag glider ner på stan en snabbis för att sola och titta lite snabbt på rean igen!
Får helt enkelt se vart mina fötter styr mig i kväll hihi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0