Dan före dan!

Jag kan inte förstå att det är julafton i morgon. Dock har snön bidragit till att det faktiskt känns lite mer juligt än de senaste åren iaf. Nu har jag bara en julklapp kvar att hämta ut och det är Sebbes hihi. Annars ligger alla julklappar här inslagna och fina. Det är så himla roligt att köpa julklappar, att veta att man gör någon glad är en sån himla härlig känsla tycker jag!
Idag har vi bara tagit det lugnt, båda var jätte trötta efter att ha spenderat hela kvällen på akuten igår.
Men vi bestämde oss för att åka ner på stan för att äta lite. Blev varsin sallad i Igor hiho! MUMS!
Nu ska jag åka och hämta Sebbes julklapp, uppdaterar sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0