Dagens to do,!

Ohno, vaknade upp och kände mig jätte hängig idag, känner även av lite i halsen. Jag orkar verkligen inte bli sjuk just nu och jag är näst intill desperat efter att få komma igång med träningen igen. Det här håller inte!
Vi har redan sjukstuga hemma eftersom både jag och Sebbe går på antibiotika, suck..
Idag har jag en hel del trevligheter att stå i:
  • Fixa håret på AQUA, vilket jag kommer att få göra gratis hiho!
  • Möta upp Natta och Elin, för en fika och lite shopping förhoppningsvis
  • Middag med flickorna, möta upp mina tjejer för en mysig middag.
  • BIO, blir eventuellt bjuden på bio, när och vilken film är inte bestämt!
  • Hem till Sebbe,

 

Blogg you later bitches för nu måste jag skynda för att fixa mig,

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0