Bowling och dricka ikväll,!

Fyfan vad kallt det är ute rent ut sagt, uscha! Har precis kommit innanför dörren här hos Sebbe. Blev kvar på stan lite längre än planerat hehe. Mötte först upp Elin som precis hade gjort klart sina naglar, fin fint!
Sedan mötte vi upp Jessica och Ewelina och promenderade till gränden efter många om och men om vart vi skulle äta hehe. Alltid lika roligt när alla vill precis tvärt emot varandra haha!
Blev god mat och mycket prat, som vanligt ;)
Efter det följde jag med Ewe för att uträtta lite ärenden och fy vad kallt det är att gå runt på stan, inte okej!
Nu ska jag snart bli upphämtad för att dra en solning, ska bli riktigt skönt hihi. Dock vet jag inte om det är en så jätte bra idé egentligen eftersom att jag är sjuk och går på antibiotika. Meeeen Therese sa att allting var en myt så jag lyssnar på henne haha. Ska bli skönt att bli lite brun(are).!
Vi har även planer på att boka bana på Strike ikväll för att bowla och dricka lite. Får se vilka det blir eftersom att T och H har lite svårt med att fixa hundvakt så där helt plötsligt men jag håller tummarna. Annars så var Vato och Sandra lite sugna tydligen, får helt enkelt se hur saker och ting utvecklar sig hehe.
Men jag är astaggad på att göra någonting så en bowling kväll med dricka skulle sitta såå fint just nu.
Idag så ska Sebbe förhoppningsvis hämta upp nya TV:n också, nice!





Kommentarer
Postat av: Anonym

varför gjorde du och t slut?

2010-12-11 @ 11:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0