Besöksrekord,!

Ookej jag är verkligen inte på humör för att blogga just nu, men jag känner att jag måste slänga upp någonting iaf. Igår hade jag besöksrekord här i bloggen vilket jag tycker är väldigt roligt hiho!
Fast det är lite läskigt att så pass mycket folk klickar sig in här varje dag och jag har inte en aning om vilka ni egentligen är. Jag vet att mina närmaste läser min blogg men det är ju bara en liten del av alla.
Skulle vara roligt med lite fler kommentarer och något som skulle vara extra roligt vore om ni som inte kommer här ifrån slänger in en kommentar och berättar vart ni kom ifrån :)
Idag har det varit en riktigt trött dag. Dock har jag hunnit med ganska mycket faktiskt!
Jag har tvättat (5 fulla maskiner, på två pers, sjukt), städat hela lägenheten, diskat och lagat mat. Nu är jag helt slut vill jag lova, går ju på antibiotika just nu och den gör mig verkligen trött, och illamående..
Jag är även helt utsvulten, är så hungrig så att det känns som att jag ska svimma,
dax att fixa någonting att äta kanske.. hm.. men vad?!
Tanken var att vi skulle ha fixat mat och kollat på film när vi var klara med allt (Sebbe skruvade äntligen ihop barbordet och stolarna till köket) men efter att jag råkat spruta honom i ansiktet med rengöringsmedel efter att han drygat så sitter vi nu på varsitt håll och inte säger ett ord, perfekt!
Tror jag fick höra att jag verkligen var sär på riktigt och att jag inte har så mycket att tänka med ungefär fyra gånger. Känns bra efter att man har sagt förlåt och att det självklart inte var meningen!
Så jag funderar helt enkelt på att be mamma om pengar och traska över för att köpa en kebabtallrik.!
Ja som sagt, jag är inte på humör för det här!





Kommentarer
Postat av: Martin

Martin heter jag och jag läser:)

2010-12-07 @ 20:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0