Back on track bitches!

Det har varit torka här i bloggen de senaste dagarna tyvärr. Men jag har inte varit motiverad till att skriva och hatar att bara skriva ner vad man har gjort under dagen liksom, vem bryr sig egentligen?!
Men samtidigt så vill jag att ni fortsätter att kika in här så därför tar jag mig i kragen och ser till att få ihop ett inlägg. Det är så mycket just nu, uthärdar för tillfället ett krig med mig själv som börjar ta på krafterna.
Det är så himla mycket jag vill ändra på men jag kommer liksom inte till skott så att säga, ha fan vad fult!
Men jag känner att det är dax att ta tag i det här nu för jag orkar inte vakna upp med ångest varje morgon över saker som jag kan ändra om jag verkligen bestämmer mig för det..
Jag vet ju redan att jag kan så jag förstår inte varför jag tvivlar på mig själv?! Så himla onödigt..
Det känns som att jag går runt och bara väntar, väntar på att något ska hända. Vad vet jag inte,?
Dagarna bara flyter ihop och svischar förbi snabbare än aldrig förr. Det är nog dax att fånga en dag i taget och göra det bästa möjliga utav varje dag!
Jag menar man lever bara en gång varför inte se till att leva varje dag fullt ut?!

Trots det jag skrev där uppe så kan jag endå passa på att berätta vad jag har haft för mig i helgen.
I fredags var det dax för utgång med mina brudar och efter en knasig förfest så drog vi till krogen. Det var ganska onyktert men vi hade också väldigt kul. Senare kom även Sebbe och dom efter att ha lämnat "barnkalaset" som de var på först. Seriöst, min pojkvän är 21 år och befann sig på samma fest som en 98:a, hon är alltså 12 år. Men medelåldern var ju faktiskt hela 17 år (!!) så då är det ju okej. (!!!?)
Jag skäms!
Kvällen slutade dock mindre bra då jag blev nerputtad av någon crazybrud från dansgolvet och landade med svanskotan på kanten. Det gjorde förjävla ont och tårarna sprutade bokstavligen talat på mig. Sebbe hjälpte mig ut så tog vi en taxi hem. Väl hemma gick han för att hämta mat och jag satt mig i en varm dusch. Kunde inte sova på hela natten för att det gjorde så fruktansvärt ont och nu går jag som att jag blivit straffknullad (förlåt) hundra gånger om. Det gör fortfarande sjukt ont och jag har svårt att röra mig så det blir ett besök på doktorn i morgon. Har säkert en spricka..
Jag förstår helt ärlig inte vad jag gör dessa brudar, men något måste det ju vara eftersom att de ständigt envisas med att göra mig illa. Sen att jag inte ens ägnat en blick åt dem på hela kvällen spelar ju tydligen ingen roll. Jag har ju tydligen varit tillräckligt bitchig endå! Ja men precis..! Thats me! Eller?
Jag blev sängliggandes hela lördagen men mot kvällen så ville Sebbe bjuda på mat så då tog vi oss ner på stan. Åt en jättegod pasta med soltorkade tomater och parmaskinka, MUMS!
Och så fick vi en jätte god förrätt också hihi.
På kvällen blev det film här med lite vänner.
Idag vaknade vi vääldigt sent (!!) gjorde i ordning oss lite snabbt sedan blev vi upphämtade för att åka till Gränden. Det blev fläskfilé, pommes och beasås, MUMS! Orkade dock inte äta upp allt, men det är tur att jag nästan bara umgås med killar för det är alltid någon som är hungrig haha!
Även ikväll blev det film här hehe..
Nu ska jag mysa ner mig i soffan och undersöka om det finns något värt att titta på!
Hörs imorgon,



puss bästis!

nyktra brudar

Elin var astaggad!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0