Äntligen hemma,

Nu är vi äntligen hemma efter sex timmar på akuten, puuh!
Precis efter att jag skrev det senaste inlägget så blev Sebbe så pass dålig att vi var tvugna att åka in.
Han fick läggas in för dropp och vidare undersökning. Stackars min pluppis!
Efter ett tag så började han må lite bättre med hjälp av droppet så det var skönt. Antagligen så har han några bakterier i magen som bestämt sig för att fucka upp hans hälsa. Det var dock inte vinterkräksjukan så jag vet inte riktigt vad det var. Stannade kvar i sex timmar innan vi äntligen fick åka hem!
Jag har inte ätit på hela dagen så vi köpte med oss lite mat hem, får se om jag lyckas få i mig det.
Nu är jag riktigt trött så vi hörs i morgon,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0