100 % PARTYKRYSSNING, check!

Har precis vaknat till liv igen här hemma hos Sebbe, han ligger fortfarande och sover hehe. Vi var ju ett relativt stort gäng som drog iväg på 100 % PARTYBÅTEN nu i torsdags. Jag kan inte sätta ord på denna kryssning för allting blev väll inte direkt som man tänkt sig, men det blir det väll aldrig iofs..
Fick byta hyttkamrat i sista sekund till min älskade Matilda, som jag förövrigt knappt såg en skymt av på hela kryssningen haha, herregud! Från början var ju planen att jag skulle dela hytt med Linnea och Emma men så blev det som sagt inte. Linnea kunde inte följa med på grund av personliga skäl som jag har full förståelse för. (Älskade underbara vän, jag älskar dig av hela mitt hjärta) Och Emma hoppade också av på grund av att hon inte hade några pengar eller något sånt. Så det var lite tråkigt faktiskt!
Men det var grymt roligt att hitta på någonting med min Matilda trots att jag knappt såg röken av henne  på hela kryssningen haha!
Något som var lite komiskt faktiskt var våra grannar haha! På ena sidan hade vi Nemo och co och på andra sidan hade vi Laserturken, vad är oddsen liksom. Blev inbjuden på förfest i båda hytterna, nice!
Dock måste jag säga att det var överdrivet patetiskt hur många som hängde i våran korridor. Okej fine jag förstår om man kanske vill säga hej eller ta en bild, men man behöver ju inte skämma ut sig för det!
Haha men jag måste erkänna att Nemo var bra skön alltså, han var verkligen seriös med sitt eviga skägg-snack och han lät så himla övertygande när han förklarade innebörden. Det blev så självklart haha!
Sen att jag vänligt men bestämt fick förklara att jag har pojkvän (som jag förövrigt gillar jätte mycket) efter ett lite smått underligt erbjudande är en annan historia haha!
Och ja, allt det här vet min pojkvän om och han vet också att jag tycker om honom jätte mycket!
På tal om Sebbe så är det så himla synd om honom. Jag vet hur mycket han verkligen såg fram emot den här kryssningen och att om det är någon som går all in så är det han, det vet alla som känner honom! Men när vi kliver på båten så började han må så himla dåligt. Han har ju haft feber och jätte ont i halsmandlarna innan vi åkte men det kändes tydligen bättre. Men det slutade med att han varken kunde fortsätta supa, han kunde inte äta, och heller inte sova. Och som sagt, alla som känner Sebbe vet att om han väljer att inte supa på en partykryssning.
Då mår han dåligt på allvar!
När jag såg hur dåligt han mådde så bestämde jag mig för att sluta supa och umgås med honom istället. Natten slutad med att vi fick uppsöka läkare vid 5 på morgonen!
De andra söp rätt friskt och det var länge sedan jag skrattade så pass mycket på andras bekostnad. För vissa kanske det spårade lite väl mycket men det är smällar man får ta. Det sas så mycket sjuka saker och det gjordes minst lika många! Många bilder som åker in i mappen "hemligthetstämplat" haha!
Så jävla skönt att det var jag som fick skratta åt deras fyllegalenskaper den här gången, och inte tvärt om!
Men det var gaaalet hur mycket båten gungade, det gick helt seriöst inte att öppna dörrarna ut på däck för att det snöade och blåste så himla mycket. Ett tag var det så illa att man näst intill lättade från golvet och det ramlade folk både till höger och vänster och ner för trappor och in i hytter haha!
Tänkte slänge upp lite bilder så fort jag har fått tag i sladden till kameran, men jag tog några få bilder med mobilen så jag slänger upp någon där ifrån hiho.
Nu ska jag krypa ner bredvid Sebbe och väcka honom med en puss och fråga om jag ska fixa mat!
Blogg you later,



innan vi skulle äta första kvällen,

I hytten med min sjukling vid ungefär 5 på morgonen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0