Taco- film- och myskväll, jobb och trött tjej,!

Helt otroligt jag somnade klockan 8 igår kväll helt utslagen efter jobbet, kan dock inte bara vara beroende på det. Men jag vaknade igen vid 1 och trodde att det skulle bli omöjligt att sova så jag satt mig vid datorn en sväng. Blev att kolla runt lite på face och prata med lite söta människor men sedan kände jag hur jag bara inte orkade mer så jag la mig i sängen och slocknade direkt..
Idag vaknade jag vid 1, gick upp och försökte få i mig något att äta eftersom att jag inte åt något igår men det gick inte. Så jag la mig i sängen för att läsa lite och jag måste ha somnat direkt för jag vaknade nu för en stund sedan. Hmm, trött tjej..
I fredags drog vi ihop två tredjedelar av "gänget" för en mysig kväll med tacos, film och så klart, mys! Jag och Emma stod för maten som vi så duktigt fixade iordning lite snabbt. Efter maten blev det en del fotboll (har något videoklipp och lite bilder) sedan bänkade vi oss allihoppa i soffan framför tv:n och kollade på film. Vi kollade bland annat på Kick Ass, om det beror på att det var sista filmen vi såg och alla var trötta vet jag inte, men fan vad rolig den var haha. Så råa skämt som när han skjuter sin dotter o s v. Jag kunde inte låta bli att skratta haha, usch!
Tanken var att vi inte skulle bli så jätte sena eftersom att flera av oss skulle jobba på lördagen men jag var väll inte hemma förens vid 3 av lite olika anledningar hehe. Blev att krypa ner i sängen ensam usch usch..
Lördagen bestod utav jobb till klockan 5. Kändes som att halva Västerås passade på att komma förbi samtidigt. Herregud vad stressigt det blev och precis då dök Linnea och Adam upp också så jag passade på att servera dem varsin glass hiho! Hoppas att det smakade snyggingar.. De tog även kort mitt upp i allt, perfekt, ellller?!
Som sagt hann jag lagom en och ta en dusch sedan slocknade jag haha!
Nu ska jag glida över till Madde en sväng för att ventilera (läs: snacka skit).
Men lägger upp lite bilder från i fredags senare,
PUSS LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0