Off to work,

Igår kväll blev det mys med ett varmt bad och tända ljus tillsammans med Sebbe, huur skönt som helst vill jag lova. Tanken var väll att det skulle bli en tidig kväll eftersom att Sebbe börjar tidigt men så blev det väll kanske inte hehe.. Men duktig som jag är så väckte jag honom i morse och gick tillsammans med honom när han skulle äta frukost. Sen när han åkt fick jag lägga mig i sängen helt klarvaken och det sög rätt hårt, men jag måste ha somnat för jag vaknade igen nu hehe. Har lite brottom eftersom jag måste packa ombyte och saker tills ikväll. Jag slutar jobba senast 8 och efter det blir det middag och bio hihi, myyyspyyys!
Så det blir ingen uppdatering förens sent i kväll, men då tänkte jag dela med mig av några tankar som snurrar i mitt huvud..
PUSS LINDA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0