Ledig idag!

Idag är jag ledig från jobbet, vilket jag var igår också och det var välbehövligt vill jag lova. Om inte annat så behövde min kropp sova ut ordentligt eftersom att jag inte vaknade förens klockan fyra på eftermiddagen igår. Min första tanke var att jag inte skulle kunna somna senare på kvällen men det gick hyffsat bra endå hiho! Idag blev det inte en lika lång sovmorgon hehe. Var tvungen att gå upp och fixa lite här hemma, det händer ju grejer här framöver. Har dock inte bestämt mig för vad jag tycker och hur jag känner inför den saken...
Var in en sväng och läste på aftonbladet och såg artikeln om planet som blev träffat av blixten och fick nödlanda. Det tog inte många sekunder innan jag insåg att det var samma plan som en vän till mig satt på, uscha! Ska skicka iväg ett sms till henne direkt och säga åt henne att sluta äventyra sin vardag hela tiden, man blir ju orolig!!
Nej sådant är absolut inte roligt, särskilt efter att man läste om planet som störtade i Colombia (?!) igår efter att ha blivit träffat av blixten. Det delades i tre delar men otroligt nog var det bara en person som omkom..
Börjar få lite resfeber här vill jag lova, för nu är det mindre än två veckor kvar tills jag och brudarna gör Kos!
Jag kommer be till gud precis hela flygresan samtidigt som jag pumpar allvärldens party musik i lurarna haha..
Nog om det innan jag börjar ångra mig här..
Idag ska jag glida ner på stan en sväng tänkte jag. Ska försöka hitta lite kläder inför resan men även något jag kan ha på mig på Sebbes 21 års fest på fredag. Jag hatar när garderoben är full av kläder och man inte har någonting att ta på sig. Så det blir att försöka hitta något nytt idag hiho. Tänkte även sola en sväng när jag endå är nere, lika bra att passa på hehe. Efter det blir det en sväng till gymmet för att pumpa lite, för skönt!
Kvällen kommer att spenderas med Sebbe, ska försöka få med honom ut på en power walk, jag håller er uppdaterade om hur det går på den fronten haha!

jag vill bli bruuun igen!
Tur att man drar till KOS (!!!) om mindre än två veckor,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0