Kvälls bloggning.

Jag är så trött, så fruktansvärt jävla trött. Dels är jag trött på grund av sömnbrist men den största delen beror på folk i min omgivning. Jag är så trött på att det alltid ska vara jag. Det ska alltid vara jag som ringer, det ska alltid vara jag som skickar sms, det ska alltid vara jag som fixar allting, DET SKA ALLTID VARA JAG!
Och jag är så fruktansvärt trött på det här nu. Det är inte alls kul, det är inte roligt någonstans..
Jag förstår att det är skönt med någon som alltid fixar allting och som alltid hör av sig, men hur vore det om någon annan tog den rollen?! För jag tänker inte ta på mig det ansvaret något mer, nu är det någon annans tur. Jag tänker inte vara den som fixar och trixar så att det går ihop för alla, jag backar och ser vad som händer.. Kanske, kanske jag skulle kunna vara den som fixar, OM, folk slutar ta mig för givet. För egentligen tycker jag att det är kul, jag är en drivande människa som vill att det ska hända saker och ser gärna till att det blir så. Men nu har jag tappat suget, jag tänker inte bara ge och ge om jag inte får någonting tillbaka. Så länge ni fortsätter att vara bekväma och ta mig för givet så är jag inte med längre.. Det är inte så vänskap fungerar..
Jag hade ett gräl med mamma idag och jag insåg verkligen hur trött jag är. Så jävla genom trött hela jag.
Jag har inte råd att dela med mig av min energi om det inte fylls på igen. Jag är ingen super women..
Just nu känns det likadant på alla fronter, oavsett om det gäller familjen, vänner eller killar. Det känns som att jag ger och ger men ingenting händer, man får liksom inget gensvar. Det gör mig otroligt ledsen..
Jag struntar i om det här blir värsta "depp inlägget" enligt er. Alla har sina mer eller mindre bra dagar!
Och den här dagen har varit riktigt kass!
Det känns så otroligt orättvist eftersom att det här verkligen inte är jag. Jag är gärna den som tar ansvar och blir den drivande kraften som alltid orkar, men någonstans tar det stopp förr eller senare..
Men det betyder inte att man behöver deppa ihop, utan nu skiter jag i det här och kör mitt race!


Jobbade heldag idag och det var riktigt tungt eftersom jag varken sovit eller ätit ordentligt, ej okej!
Tur att man har en bra kollega som livar upp de sista timmarna framåt kvällen, guld värd vill jag lova..
Efter jobbet mötte jag upp min BästaBrudar för en "fika", vi landade på CornettoBar och tog en kaffepaus. Blev en hel del skit snack och massor av tagg inför Kos, tack flickor, vad skulle jag göra utan er! BIG FUCKING LOVE!


Kommentarer
Postat av: E

åååhh <3 du är en underbar babe! puss på oss :)

2010-08-20 @ 15:52:46
URL: http://hallongillarjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0