En vecka fylld av jobb väntar, och förhoppningsvis lite mys!

Denna vecka är jag schemalagd hela veckan och det känns hur skönt som helst, kanske även får jobba helg men då är passen inte så långa så det kvittar. Det är så himla skönt att ha något att utgå från i vardagen, mjaaaou! Jag behöver något att göra hela tiden och mår verkligen inte bra av att bara gå hemma så det här är perfekt. Det resulterar också i en tröttare Linda som får lättare att somna istället för att bara tänka, för det gör jag för mycket!
Allmänt just nu så mår jag väll kanske inte alltför bra, och det beror väll på lite olika saker. Dels är jag trött på att alltid vara den drivande kraften när det gäller mina vänner. Det är alltid jag som tar tag i saker och ting och hör av mig för att checka läget, och det är väll för att det alltid har varit så, lätt att bli bekväm liksom..
Men nu är det slut med det, jag är trött på att hela tiden bli tagen för givet!
Sedan är det väll lite andra saker som spökar också, vissa saker jag inte kan ta upp här av olika skäl. Det känns för personligt och delar har inte med mig att göra utan andra och de vill jag inte lämna ut här utan vidare..
Idag är schemat fullspäckat kan man säga. Jag ska ta och fixa lite här och försöka hinna fixa mig själv innan Madde kommer, sedan ska vi glida ner på stan för en lunch, Madde vet det inte än men vi ska äta på Vivaldi haha!
Så himla skönt att sätta sig med en god sallad och bara prata en massa skit om allt och inget, love it!
Sedan börjar jag jobba klockan 16.00 men om jag hinner ska jag försöka säga hej till Sebbe när han har rast från jobbet. Har inte träffat honom sedan i torsdags så det suger ju ganska hårt..
Dock åker jag hem till honom sen när jag har slutat, så det blir bra, förhoppningsvis,!
Nej nu blir det för personligt igen, dags att börja fixa!
Langar en otroligt gamla bild på mig och Madde haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0