Back in action,

Bloggen har legat nere i ungefär en vecka. Dels på grund av att jag har jobbat en hel del och det har tagit något så enormt på krafterna, både fysiskt men mest psykiskt. Men sen har jag också känt att jag är inne i en allt för känslig och personlig period och jag vill inte släppa allt det löst här i bloggen..
Men nu är jag tillbaka och tänker uppdatera som vanligt..
Jag har ju som sagt fått jobb för er som missat det och man kan säga att jag kastades in i allvaret direkt hehe. Men det är så himla skönt med lite struktur i vardagen igen, även om det tar på krafterna. Vilket iofs kanske är ganska bra då jag får bukt med mina sömnproblem också. Tillslut måste jag ju somna av ren utmattning hehe!
Så den senaste tiden har bestått utav jobb och träning. Har ju kommit igång med den nu igen och det är så fruktansvärt skönt måste jag säga, just fucking love it.!
Idag sprang jag först milen i regnet, sedan två km till solariet och två km tillbaka! skööönt!
Det har även hunnit blivit lite fest där imellan också, blev en "lillördag" med utgång och lite fest i helgen. Onsdagen med utgång var ett behövligt break i vardagen vill jag lova. Umgås med bra människor och dansa lite. Helgens festligheter bestod faktiskt av en lokalfest, blir inte så många nu för tiden vill jag lova. Men det var trevligt för omväxlingsskull. Blev mest att prata med alla möjliga olika människor haha! Vissa drygare än andra..
Sen att sista delen av kvällen/natten spårade ur på grud av att vi fick besök utav Solidos är ju en annan historia. Herregud säger jag bara, vuxna människor som beter sig som ett gäng snorungar!
Jag kan förstå att det leder till bråk och tjaffs om någon slänger ur sig en otroligt dum kommentar, men hela deras utstrålning lös tjaffs redan när de kom dit. Och att sedan förfölja ett par ungdomar genom att gå 1 meter bakom och bokstavligen skrika "gå här ifrån" när det är precis vad det gör känns ju eh, lite onödigt kanske.. Allt för att vinna respekt kändes det som, synd att det bara fick motsatt effekt. Det hela var bara patetiskt!
Jag skulle dock ljuga om jag sa att allting berodde på dem, för det gjorde det inte, men jag kan utan tvekan säga att källan till att allting började och sedan fortsatta den vägen det gjorde..
För när vi kommit upp för backen och lämnats ifred så kommer de plötsligt springades upp för backen med ännu fler folk, de gjorde ingenting förens de var flera än oss, skrikandes och vevandes. Det blev bråk och kvar står jag och en annan tjej. Hela situationen var så otroligt patetisk, men för tillfället kändes det bäst att visa respekt och inte tjaffsa emot. Jag kunde dock inte hålla mig när en betydligt äldre man än jag själv började tjaffsa med mig. Jag menar herregud, där står jag en ensam tjej på 19 år, vad utgör jag för ett hot?! suck..
Sedan är det någon som skriker "blåljus" och alla medlemmar från Solidos var borta på en sekund.
Alltså, vad var grejen?! Måste ha missat poängen med det hela..
Nog om det!
Jag har kommit fram till att det händer massor med spännande saker i höst hihi! Först och främst så glider vi nog upp till Stockholm för lite shopping och för att göra Grönan en sista gång för säsongen. Blir fest på det också, (!!) Sedan är det ju minst tre partykryssningar inbokade, haha det kommer bli sjuuuukt gaaaaalet, love it!
Och sedan höjdpunkten nummer 1 för tillfället, KOS BABY! hoppas ni är taggade bruuusch!
Och kanske, kanske klämmer man in en resa till Thailand på det också, hihi, så det kan gå!
Oj nu blev det ett långt inlägg så här på kvällskvisten ehe!
PUSS LINDA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0