vilken dag,

Usch vilken dag det har varit verkligen. Först mötet på lasarette som verkligen var jätte tungt. Så himla jobbigt att försöka sitta och berätta allting en gång till. Det är verkligen omöjligt, vart ska jag börja liksom?! Kommer inte ens ihåg själv hur allting startade. Men de verkade vettiga åtminstonde så det känns skönt..
Höjdpunkten på dagen var nog när jag köpte med mig en sallad (Vivaldi) till skolan. Tänk att något så litet kan göra så mycket. Men eftersom att det var dagens höjdpunkt så kan ni förstå att den här dagen verkligen varit hemsk. Vi gjorde inte allt för mycket i skolan, hade en inte alltför förberedd redovisning om blodomloppet men det gick väll helt okej. Åkte direkt från skolan vid 4 för att börja jobba vid halv 5, tungt. Hade verkligen ingen lust någonstans, kändes som att jag inte var närvarande i min egna kropp för fem öre..
Mötet på morgonen tog verkligen all energi, känner mig tom, vet inte varför, men jag hoppas verkligen att det här är början på något bra. Som jag har kämpat för det här verkligen! Finns inte ord..
Nu sitter jag här och väntar på att min pojkvän ska äta klart så att vi kan prata lite, känns behövligt.
Under tiden så pluggar jag lite natur till provet på fredag. Missade ett prov för länge sedan så ska göra det nu.
Och om jag ska vara helt ärligt så var det en lättnad att öppna boken och börja skriva, helt plötsligt fick jag något att fokusera på och som håller alla andra tankar borta, underbart! Så nu jävlar blir det plugga av vill jag lova.
natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0