vart tog det fina vädret vägen?!

I morse när jag vaknade så snöade det ute, riktigt deprimerande vill jag lova. Ge mig sommar och sol..
Har pluggat, städat och tvättat hela dagen i väntan på att det skulle sluta snöa/regna men väntan var förgäves. Var även hem till Madde en sväng och snackade lite skit, det är sjukt hur bra vi förstår varandra ibland haha! Blir alltid en massa skratt för vi lyckas alltid förvandla våra problem till något att skratta åt istället. Jag förstår verkligen inte hur människor kan vara så patetiska. suck.
Tillslut trotsade vi vädret och tog en promenad upp till solariet, båda hade mental breakdown på sitt hål men vi valde att skratta åt det istället. Men det var nära att jag började tjura för att allt kändes så hopplöst haha! Så jävla misslyckade men det är smällar man får ta liksom. Kul har vi! Det var hur skönt som helst att sola!
Emma mötte upp oss på vägen hem så det blev att snacka lite skit med henne också innan hon var tvungen att glida hem igen. Så himla skönt att äntligen få prata med någon och inte bara bära på skiten ensam!
Nu ska jag sätta mig och plugga lite natur tänkte jag, koppla bort tankar ännu ett tag till..
Nackdelen med det är att alla tankar kommer när jag ska sova istället, vilket resulterar i en sömnlös natt! ej okej,
Slänger väll in en nattbloggning sedan med lite mer intressant läsning kanske!
puss

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0