Valborg, blir aldrig som man tänkt sig.

Jaha då var det valborg och planerna ändras i sista minuten, en helt vanlig valborg alltså hehe. Det var meningen att jag skulle ha spenderat dagen i Uppsala och kvällen i Västerås. Men det blev varken Uppsala eller Västerås nu i kväll. Istället tar jag bussen till Enköping för att möta upp min pojkvän. Ska bli väldigt skönt att se honom..
Mina underbara vänner får helt enkelt spendera kvällen utan mig men jag vet att de kan roa sig endå haha! Det blir nog rätt lugnt i kväll eftersom att jag ska tävla i morgon. Men några cider slinker nog ner endå hiho!
Blir väll att umgås lite med hans vänner och sådär, vi hamnar säkerligen på någon fest, skulle inte förvåna mig ;)
Måste säga att jag känner mig förjävla snygg i det nyinköpta från idag ehe! Bilder kommer sen!
Nu blir det att fixa det sista, ha en trevlig valborg för det ska jag ha!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0