Vaknade med tårar, hatar mardrömmar!

Idag vaknade jag utav att jag grinade, usch det måste vara det värsta sättet att vakna på. Särskilt eftersom att när man precis har vaknat så vet man inte om man har drömt eller om det faktiskt har hänt på riktigt. Men som tur var så var allting en dröm. Men när jag tänker efter så återspeglade den faktiskt nästan bara saker som har hänt på riktigt, bara under lite andra omständigheter. usch, och den obehagliga känslan släpper inte heller..
Det är som en ständig oroskänsla ligger och väntar på att något ska hända, men jag vet inte vad! less jag blir,
Jag försöker koppla bort genom att städa och plugga lite, går väll sådär kanske, men skönt att få fräscht!
Fast måste ju säga att min rum aldrig är smutsigt, usch, utan det ligger bara kläder precis överallt. fattar inte!?, Jag skulle aldrig kunna bo smutsigt och med grejer överallt, nej rent ska det vara!
Ska även ut på en powerwalk lite senare tänkte jag, blir att stanna vid solariet och jobba lite på brännan också. Det är så himla skönt att ligga där och lyssna på musik, total avslappning.
Senare blir det en sväng till gymmet också. Blir att springa en sväng och köra lite fys, underbart skönt!
När jag vaknade så kände jag verkligen hur mycket jag skulle behöva träffa min älskling idag. Men han var upptagen med annat tyvärr. Hade verkligen behövt känna hans närhet.. Men förhoppningsvis så kanske jag får träffa honom i morgon om han vill det.
Nu ska jag fortsätta med att tvätta och bädda rent, hihi riktig hemmafru!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0