Underbart väder,

Vaknade upp i morse med världens huvudvärk, så det var bara att ta en huvudvärkstablett och lägga sig i sängen och somna om igen. Mådde mycket bättre när jag vaknade upp senare, skönt!
Idag har jag bara tagit det lugnt, fixat med en massa ny musik som jag fått in på datorn, fick gå genom 500 låtar. Det tog tid haha, men nu är det färdigt och jag har massor av ny bra musik! Snart ska jag ta och byta om och glida iväg till stallet, jag och Bine tänkte ta ut hästarna på en sväng, lär ju bli näst intill farligt med alla vårkänslor! Men det ska nog gå bra, det brukar det ju göra!
Senare ska jag nog springa en sväng i det sköna vädret, så himla skönt att vara frisk igen wiihii!
Har lite tankar jag tänkte dela med mig av senare, så checka in!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0