Trött tjej,

Nu har jag äntligen landat hemma efter en vääldigt lång dag. Började dagen med en timme på gymmet och ett konditiospass, herregud vad skönt det var! Jag har inte kunnat träna på ungefär 3 veckor eftersom att jag dragits med den där himla förkylningen hur länge som helst. Men nu har den äntligen släppt så nu är jag back on track på träningsbiten också! Det känns underbart, för träningen är verkligen det enda som kan få mig fullständigt fokuserad och strunta i allt annat, vilket kan vara behövligt ibland. Plus att jag har ju mina mål innan sommaren hehe ;)
Efter gymmet så blev det skolan mellan halv 12 och 4. Låt oss säga så här, vi gjorde verkligen inget vettigt på hela dagen. Hade två lektioner som bestod av egna arbeten vilket resulterade i att vi bara satt och lyssnade på musik och snackade skit i princip, ganska skönt, men rätt onödigt faktiskt. Ångrar mig nu att jag inte började titta lite på häfter vi har prov på tills på onsdag. Men helt ärligt hade jag totalt glömt bort det, vilket resten av klassen också gjort tydligen. Vi skyller på lovet helt enkelt. (!!!)
Efter skolan drog jag direkt till jobbet där jag har varit tills nu. Puuh, så jävla trött verkligen.. Blir nog tidigt ikväll tänkte jag säga tills jag såg att klockan var halv 11 och jag har saker kvar att göra.. suck..
Sitter och tittar på lite kläder, rätt sugen på att beställa hem, finns så himla mycket fint verkligen! Men jag lär tänkta på att håret kommer gå på 3000 kr och att jag dessutom ska till Turkiet, så jag får helt enkelt hålla mig hihi!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0