Trött tjej,

Sitter på jobbet, tar en kort paus bara för jag vill verkligen bli klar så fort som möjligt idag. Då ska jag åka direkt hem, stänga in mig på mitt rum, släcka alla lampor, lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet.. För jag vet inte vart jag ska ta vägen snart. Jag har så mycket tankar och känslor inom mig, känns som att jag sprängs när som. 
Just nu skulle jag verkligen behöva världens största kram, för jag känner mig så sjukt jävla ensam verkligen. Vad spelar det för roll att jag har mycket människor runt om kring mig hela tiden, så länge jag känner att jag inte passar in?! Förlåt att det blir många depp inlägg just nu men det är så här det ligger till, alla har sina perioder..
Jag saknar verkligen min pojkvän när jag sitter här på jobbet, försökte slå en signal nyss och berätta det, det gick väll sådär. Hann aldrig riktigt säga det jag ringde för att säga, menmen..
Just nu krävs det så himla lite för att jag ska bli ledsen, men det krävs också lite för att göra mig glad. Fick ett sms av en vän tidigare som gjorde mig helt varm i hela kroppen. Det är sådanna små saker som gör min dag! Ett enda litet sms kan göra så himla mycket verkligen. Det behöver inte vara någon uppsats utan enkla ord som faktiskt bevisar att man betyder något för någon och att man faktiskt är älskad. Sådant behöver alla få höra.
Jag är en sådan person som i grund och botten glömmer bort mig själv för att jag sätter andra framför. Vilket kanske inte är så jätte bra men att se mina vänner och nära glada får mig att må bra! Jag älskar att överaska och skämma bort de jag älskar. Därför är det svårt för mig att inse att alla inte fungerar som jag, men det betyder ju inte att man är mindre älskad. Även om det är svårt att inse ibland, 
Nu ska jag försöka koppla bort alla tankar genom att stoppa musik i öronen och fortsätta jobba.
Förhoppningsvis så kanske jag får något gulligt sms från min älskling, det skulle verkligen behövas!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0