Nystart, awesome!

Gud så härligt det har varit med lov, det var välbehövligt men nu är det inte långt kvar tills jag står där på vagnen och härjar med alla mina klasskamrater, studenten, shit vad tiden har gått fort..

Klockan är nu 1 och jag har precis skrivit klart den sista uppsatsen, väldigt skönt vill jag lova. Det blir alltid samma sak, man tänker att man ska ta igen saker man missat under lovet men endå sitter jag här sista kvällen och skriver klart allting, väl genomtänkt måste jag ju säga, eller?!
Jag har spenderat nästan precis hela lovet tillsammans med min pojkvän, och det har varit så himla underbart måste jag säga. För det mesta har vi bara tagit det lugnt och umgåtts med lite vänner, vilket har varit jätte skönt eftersom att ta det lugnt inte riktigt är min grej i vanliga fall hehe. Men vi har faktiskt hunnit med en hemmafest, en utgång på krogen och en kväll med bowling tillsammans med mina underbara vänner! Jag är så himla glad att jag har just de vännerna som jag har, de får mig alltid att le även i de tuffaste tider. kärlek till dom.
Men som sagt har jag inte spenderat hela lovet tillsammans med min pojkvän, för i tisdags var det ju dax för den efterlängtade studentkryssningen! Jag vet inte riktigt, jag tror att jag kanske hade förväntat mig mer, fast jag vet dock inte av vad, eller så var det att jag saknade min pojkvän så pass mycket, men något var det! Fast jag skulle ljuga rakt av om jag sa att jag inte hade roligt haha! Herregud säger jag bara, underbart sällskap, gott att dricka och dans hela natten. Snubblade (bokstavligen talat) in i hytten på morgonen någongång ehehe! Har fått höra i efterhand att jag vägrade släppa in Jonas i hytten så han fick tillbringa de få timmarna av sömn i grannhytten hahaha! förlåt vännen (!!!).. Det var grymt kul att träffa alla galna människor som man gick grundskolan tillsammans med, kul att se hur folk förändras något så enormt medans andra är sig precis lika hehe!
Some pics,






Nu blir det att krypa ner i sängen och försöka hinna sova några timmar innan gymmet i morgon bitti. Kan inte beskriva hur glad jag är över att äntligen få träna igen, det har varit 2 hemska veckor vill jag lova!
Hoppas bara att jag kan somna utan min älskling vid min sida, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0