Nattliga tankar,

Ska snart ta och krypa ner i sängen och prata lite med Tony, men jag känner för att skriva av mig lite först!
Egentligen har jag så mycket att säga så att jag inte vet vart jag ska börja. Hur kan man känna sig så tom samtidigt som det känns som att man ska sprängas av alla tankar?! Ologiskt så det bara skriker om det..
Det känns som att dagarna flyter ihop med varandra och att jag liksom inte kommer någonstans. Som att all min fokus ligger på någonting helt annat än vad det borde göra, och grejen är den att jag inte ens vet vad. Herregud vad rörigt det blir alltså, men det är precis vad mitt liv är, rörigt.
Turkiet-resan kommer verkligen i rätt läge, jag behöver någonting som avbryter vardagen så att jag kan komma tillbaka och börja om på nytt. Något som bryter det mönster jag är i nu helt enkelt, för det här håller inte.
För tillfället spenderar jag mest tid för mig själv antingen på gymmet eller hemma. Jag orkar helt enkelt inte umgås och ha människor runt om kring mig hela tiden. Jag känner inte något behov av att vara social.. Sen kommer det dagar då jag absolut inte är pepp på att vara hemma för mig själv så klart, och då är jag evigt tacksam till mina underbara vänner som tar emot mig med öppna famnar. all kärlek till dom.. De tar hänsyn och visar respekt för att jag inte orkar vara mitt gamla social jag, men de vet att jag älskar dom lika mycket för det!
Självklart spenderar jag en hel del tid med min pojkvän också, men det är samma sak där, jag orkar inte vara aktiv och social hela tiden, och det krockar eftersom att vi spenderar mycket tid med mycket folk. Missförstå mig inte nu för jag gillar de här människorna starkt, finns många underbaringar i Enköping! Det var inte så jag menade, jag menade bara att jag känner själv hur osocial jag är ibland och vill inte att de ska få fel uppfattning om mig, för det här är verkligen inte jag! Men när man knappt har kraft att ta sig upp på morgonen så kan det vara väldigt påfrestande att hela tiden ha människor runt om kring sig. Och då spelar det ingen roll hur underbara de är! Men jag vill heller inte verka tråkig, för jag är verkligen inte en tråkig människa.. nu blir det rörigt igen!
Förhoppningsvis så orkar jag gå till skolan i morgon, det blir kortdag så ska verkligen kriga för att orka.
Efter det så glider jag över till gymmet och kör lite kondition och fys. Och därefter kommer min älskling hihi!
Fick dock höra att folket var sugna på att hänga med honom hit till Västerås så får se vad som händer hehe.
Nu ska jag bädda rent och krypa ner i sängen och vänta på att få slå en pling till Tony, mys!
natti natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0