Nattbloggning, mycket som vill ut!

Usch vilken dag det har varit. Vaknade upp i morse efter att jag sovit ungefär två timmar, men jag lyckades ta mig till skolan endå vilket jag är jävligt stolt över. Dock var jag inte alltför aktiv, somnade i soffan två gånger men jag var verkligen helt slut. Trots det lyckades jag ta mig iväg till solariet och gymmett! förstår dock inte hur..
Jag var väll hemma vid sex någongång efter att jag och Madde spenderat lite tid på stan, Ewe var med en sväng också, trevligt! Stan kryllade av människor som man helst av allt hade velat sluppit se, man blev ju liksom inte piggare av deras uppbenbarelse direkt. usch hatar folk som tror sig vara bättre än andra..
Däckade i sängen direkt när jag kom hem. Blev väckt när det var mat, kunde knappt äta någonting fast pappa grillat fläskkotlett och grejer. Stupade i säng direkt efter maten och sov tills nu. Kanske inte så smart!
Jag har fått några "anonyma" kommentarer här i bloggen, rätt dumt faktiskt eftersom att jag har IP adressen och därför kan kolla upp enkelt vart kommentarerna kommer ifrån. Så om det är någon som har någon åsikt ni inte ens vågar stå för så är det inte ens lönt att skriva. Enkelt!
Och angående att jag ska ha startat ett rykte om att äckelbruden har kondylom stämmer inte. Jag har däremot sagt som det är, att hon åkte till Västerås, knullade en kille med kondylom utan att veta bättre, och att hon därför antagligen åker på skiten hon också. Dock har jag aldrig sagt att hon har kondylom, stor skillnad fuckers!
Så nu har vi det avklarat också, tänk vad enkelt allting blir så länge man håller sig till sanningen.. se och lär!
Helt ärligt är jag riktigt trött på människor i allmänhet. Hur mycket till liv har man om man tycker att det är roligt att sabba andras förhållanden?! Jag ser inte det roliga i att förstöra för en annan människa? Det bara äcklar mig. Om man nu är så missnöjd med sitt liv, för det lär man ju vara (?!) varför inte ta tag i saken och göra någonting åt det istället för att slänga över skiten på någon annan. Det bara lyser avensjuka och respektlöshet om det!
Som jag sa tidigare så biter inte skiten på mig längre, jag blir mest förundrad över vad det är som verkligen driver de här människorna så att de orkar lägga så mycket energi på att förstöra för andra? Jag förstår inte.! Vad vinner man på det liksom? Förutom ett hemskt rykte och folks äcklade reaktioner när man nämner ens namn! Hur kan man vara så dum att man försätter sig själv i en sådan situation. Haha det är nästan skrattretande.
Nog om det, jag blir bara yr av alla frågor som inte verkar ha något vettigt svar någonstans.
Nu ska jag krypa ner i sängen igen och somna om. Prov i morgon, det kommer gå åt helvete men det är smällar man får ta. Omprov here I come!
Natti natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0