Hoppas vädergudarna skämtar,

Det här är verkligen inte okej någonstans! Igår satt jag ute i solen och åt lunch tillsammans med min pojkvän och idag vräker snön ner igen. SUCK, snacka om aprilväder så det skriker om det. Jag hoppas verkligen att den försvinner lika fort som den dök upp.. (!!)

Idag har jag varit uppe enda sedan klockan halv 8, usch vad trött jag var vill jag lova hehe. Hoppade nämligen en clearround med hästen i dag på förmiddagen. Låt mig säga så här, han var galen rakt av haha! Hindrena låg på ungefär 1 m och banan var relatvit lätt så det var inga problem på den biten. Det blev dock väldigt trångt på banan med en övertaggad häst som hetsade, bockade och sparkade bakut samtidigt. Vi tog oss runt med ett stopp, blev ett missförstånd då han inte riktigt hade koll på sig själv men det kändes helt okej. Det är bara roligt när han verkligen visar hur kul han tycker att det är hiho!
Nu ska jag ta och fixa lite här hemma, jag hoppas att jag hinner ner på stan en sväng också innan min pojkvän kommer. Tänkte försöka hinna fixa lite små saker, skulle vara skönt att sola en sväng också! Det är verkligen sjukt hur ensam man kan känna sig ibland, trots att man har mängder med folk runt omkring sig. Hm, tur att jag har min prins som alltid får mig att känna mig speciell!
Får se vad vi hittar på till kvällen :)

Jag sitter här och funderar djupt på vad jag ska ha på mig i morgon på studenkryssningen. Tänk att ett klädval kan vara så svårt! Jag vet hur det kommer sluta vilket fall som helst, jag kommer ta med mig minst 3 ombyten så att jag kan välja på plats, alltid lättast så! Det ska vara beatchtema på båten men vad jag har hört så ska de flesta skippa det, jag får se hur jag gör, känns inte lockande att springa runt i bikini på en båt fullt med fulla studenter haha ;) Men det löser sig nog, precis som alltid!


lite bra är vi gubben, bilden är från majpokalen 2009


jag vill ha sommar, SOOMMMMAR!
dö snö dö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0