Happyface!

Nu har jag precis landat hemma efter att först spenderat förmiddagen i skolan och eftermiddagen hos min älskling. Vi var både helt slut när vi kom hem till honom, jag efter skolan och han efter jobbet. Så vi mös ner oss i hans säng och somnade båda två hihi, jag i hans armar, så himla underbart verkligen! Jag kan inte förklara känslan som sköljer över mig när han tittar mig i ögonen och säger att han älskar mig.
Senare tog vi oss in till Enköping för att umgås lite med alla sköna människor. Milajah min man,!
Efter mitt inlägg i bloggen om äckelbruden så känner jag verkligen en enorm lättnad. Jag har fått så himla mycket positiv respons och jag känner verkligen att den där skiten biter inte på mig något mer. Och det är så jävla skönt! Hon har inte hört av sig något mer men det kan ju bero på att jag inte var den enda som ville ta ett snack med henne. Jag förstår att hon gav upp när hon fick höra att hennes föräldrar skulle bli inblandade, förstå hur mycket hon skulle behöva skämmas när hon tvingas erkänna alla idiotiska handlingar. Jag trodde aldrig att jag skulle säga så här men om det vore mitt barn så skulle jag skämmas rakt genom..
Men som sagt jag tänker på det med ett leende på läpparna för det här påverkar mig inte längre!
Nu är det verkligen inte långt kvar tills studenten, jag kan inte med ord beskriva hur lycklig jag kommer att vara när jag står där på vagnen. Skoltiden har verkligen varit en enormt jobbig tid och jag välkomnar arbetslivet med öppna armar, jag tror att det livet kommer att passa mig så pass mycket bättre. Det är inte det att jag har haft svårt att lära mig saker i skolan, egentligen har jag ganska lätt för mig. Men det är andra faktorer som spelat in, så som panikångest, prestationsånget och koncentrationssvårigheter. Rätt allvarliga saker men sådant som man lär sig att leva med, gäller bara att hitta ett sätt som passar just en själv. Och det är jag på god väg med.!
Just nu sitter jag och planerar lite inför min födelsedag som lyckligtvis infaller på en fredag *HEHE*! Tanken från början var väll att jag och två vänner skulle ha en gemensam födelsedagsfest men så blev det tyvärr inte. Istället tar jag hem lite folk hit för att äta och förfesta sedan fortsätter vi vidare ut på krogen för att fira mig! awesome!
Nu ska jag ta mig en varm dusch!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Milajah

min fru ! :D<3

2010-05-03 @ 23:58:17
URL: http://sammaknazvarjedag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0