Guldstänk i vardagen,

Tänk så lite det behövs ibland för att man ska skina upp mitt i det gråa. Små små ord som blir till något stort!
Vad skulle jag göra utan alla underbara människor runt om kring mig?! Ni gör verkligen mina dagar, bokstavligen talat. Att stanna upp och ta sig tid är nog bland det finaste man kan göra som en vän. Jag älskar er..
Det har varit en lång dag vill jag lova. Började med en lektion i skolan då Madde följde med som sällskap, trevligt. Sedan åkte jag ner på stan och shoppade lite små saker så som strumpbyxor och lite nytt smink. Därefter mötte jag upp Tobbe för en lunch på älskade Vivaldi, gud så gott men usch så dyrt i längden hihi (a) Smällar man får ta! Efter det gled jag iväg till gymmet och sprang en timme, sedan lite fys på det, mycket skönt vill jag lova. Och tillslut landade jag på jobbet där jag fick ihop 4 ½ timme, snabba cash hihi! Och nu sitter jag här..
Som jag trodde var det många som intresserad sig för inlägget jag skrev tidigare, ganska komiskt trots allt. Även om det egentligen inte finns något komiskt bakom det. Förutom att hela du är ett enda stort skämt!
Sitter och försöker få ihop veckan, mycket som ska göras! Prov, födelsedag, jobb, häst, valborg, you name it.
Men det ser ut som att vi blir i Uppsala under dagen på Valborg, sedan blir det hem hit en sväng och äta med släkten eftersom att syster fyller år, därefter blir det in till stan och umgås lite, låter helt okej faktiskt!
Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och växla några ord med min saknade pojkvän!
Natti Natti
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0