En känsla av otillräcklighet,

Good morning sunshines, rise and shine!
Vaknade upp på jätte bra humör i morse trots att jag knappt sovit någonting alls i natt. Kunde verkligen inte somna och när jag väl somnat så blev jag väckt på grund av att en vän ringde. Han tänkte inte på att jag går i skolan, snabb tänkt där då. Men det var skönt att prata lite!
Dock försvann det goda humöret lika snabbt som det kom, en känsla av otillräcklighet kom över mig plötsligt. Känns som att jag gör allt jag kan för att tillfredställa alla på bästa sätt men ingenting duger. it´s drive me crazy! Jag känner mig så himla liten när all press trycker på från alla möjliga håll, snart sprängs jag, inte långt kvar nu.
Nu måste jag ta tag i arbetet som ska in om tjugo minuter, bra jobbat Linda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0